Мотивація та менеджмент суб’єкта інклюзивної освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку

Автор(и)

  • Marian Tripak Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
  • Iryna Harbarets Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж

DOI:

https://doi.org/10.35774/econa2020.04.157

Ключові слова:

мотивація, інклюзія, глобалізація, освітня інституція, вища освіта

Анотація

Вступ. У сучасному українському інклюзивному освітньому просторі набуває особливої уваги мотивація науково-педагогічного працівника освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку, що є сьогодні надзвичайно актуальним.

Мета. Полягає у проведенні відповідних заходів ефективної діяльності та мотивації науково-педагогічного працівника інклюзивної інституції.

Результати. У статті визначено пріоритетність мотивації науково-педагогічних працівників, що включає цілу низку складових, а саме: мотивацію трудової діяльності, тобто спонукання кадрів до ефективної трудової діяльності, що забезпечує необхідні винагороди і задовольняє наявні потреби; мотивацію стабільної та продуктивної зайнятості; мотивацію розвитку конкурентоспроможності працівника тощо. Репрезентована мотиваційна модель взаємовідносин керівника з науково-педагогічним працівником через методику розрахунку терміну заключення контракту діяльності суб’єкта надання освітніх послуг. Проаналізовано управління суб’єкта інклюзивної освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку.

Біографії авторів

  • Marian Tripak, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж

    Заслужений працівник освіти України,

    кандидат економічних наук, доцент,

    директор
  • Iryna Harbarets, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж

    викладач,

    кафедра фінансів та економіки

Посилання

Ortynskuj, V. L. (2009). Pedagogika vyshchhoi shkoly. Kyiv: Center for Educational Literature [in Ukrainian].

Hutkevych, S. O. (2014). Svitovyi osvitnii prostir: tendentsii ta perspektyvy rozvytku v umovakh hlobalizatsii. [World educational space: tendencies and prospects of development in the conditions of globalization]. Kyiv : NTUU «KPI» [in Ukrainian].

Sulima, Ye. M. (2011). Rozvytok universytetskoi osvity v umovakh hlobalizatsii. Nauka ta osvita v suchasnomu universyteti v konteksti mizhnarodnoho spivrobitnytstva: zbirnyk materialiv Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. [Development of university education in the context of globalization. Science and education in a modern university in the context of international cooperation: a collection of materials of the International scientific-practical conference]. Kyiv: Center for Educational Literature [in Ukrainian].

Skott, P. (2000). Globalizatsija i universytet [Globalization and the university]. «Alma Mater», 4, 3-8. [in Ukrainian].

Kremin, V. (2003). Filosofija osvitu XXI st. [Philosophy of education of the XXI c.]. Personnel, 1, 8. [in Ukrainian].

Sintschenko, V. V. (2013). Ethik Weltbild, Moderne Wirtschaft und die Aufgabe der Politik. Nauka i Studia, 19 (87), 76-84.

Завантаження

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Мотивація та менеджмент суб’єкта інклюзивної освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку. (2020). Економічний аналіз, 30(4), 157-163. https://doi.org/10.35774/econa2020.04.157

Схожі статті

1-10 з 135

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.