Мотивація та менеджмент суб’єкта інклюзивної освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.35774/econa2020.04.157Ключові слова:
мотивація, інклюзія, глобалізація, освітня інституція, вища освітаАнотація
Вступ. У сучасному українському інклюзивному освітньому просторі набуває особливої уваги мотивація науково-педагогічного працівника освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку, що є сьогодні надзвичайно актуальним.
Мета. Полягає у проведенні відповідних заходів ефективної діяльності та мотивації науково-педагогічного працівника інклюзивної інституції.
Результати. У статті визначено пріоритетність мотивації науково-педагогічних працівників, що включає цілу низку складових, а саме: мотивацію трудової діяльності, тобто спонукання кадрів до ефективної трудової діяльності, що забезпечує необхідні винагороди і задовольняє наявні потреби; мотивацію стабільної та продуктивної зайнятості; мотивацію розвитку конкурентоспроможності працівника тощо. Репрезентована мотиваційна модель взаємовідносин керівника з науково-педагогічним працівником через методику розрахунку терміну заключення контракту діяльності суб’єкта надання освітніх послуг. Проаналізовано управління суб’єкта інклюзивної освітньої інституції в умовах глобального економічного розвитку.
Посилання
Ortynskuj, V. L. (2009). Pedagogika vyshchhoi shkoly. Kyiv: Center for Educational Literature [in Ukrainian].
Hutkevych, S. O. (2014). Svitovyi osvitnii prostir: tendentsii ta perspektyvy rozvytku v umovakh hlobalizatsii. [World educational space: tendencies and prospects of development in the conditions of globalization]. Kyiv : NTUU «KPI» [in Ukrainian].
Sulima, Ye. M. (2011). Rozvytok universytetskoi osvity v umovakh hlobalizatsii. Nauka ta osvita v suchasnomu universyteti v konteksti mizhnarodnoho spivrobitnytstva: zbirnyk materialiv Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. [Development of university education in the context of globalization. Science and education in a modern university in the context of international cooperation: a collection of materials of the International scientific-practical conference]. Kyiv: Center for Educational Literature [in Ukrainian].
Skott, P. (2000). Globalizatsija i universytet [Globalization and the university]. «Alma Mater», 4, 3-8. [in Ukrainian].
Kremin, V. (2003). Filosofija osvitu XXI st. [Philosophy of education of the XXI c.]. Personnel, 1, 8. [in Ukrainian].
Sintschenko, V. V. (2013). Ethik Weltbild, Moderne Wirtschaft und die Aufgabe der Politik. Nauka i Studia, 19 (87), 76-84.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ліцензійні умови: автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях.
Якщо стаття прийнята до друку в збірнику наукових праць «Економічний аналіз» автор має підписати угоду про передачу авторських прав. Угода надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції збірника наукових праць.
Для всіх статей застосовується ліцензія Creative Commons CC BY-NC 4.0, яка дозволяє розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому науковому виданні.
Цією угодою автор засвідчує, що поданий матеріал:
- не порушує авторських прав інших осіб або організацій;
- не був опублікований раніше у інших видавництвах та не був поданий до публікації у інші видання.
Автор передає редколегії збірника наукових праць «Економічний аналіз» права на:
- публікацію статті українською (англійською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
- переклад статті англійською мовою (для статей українською мовою) та розповсюдження друкованої версії перекладу.
- розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською мовою), через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях тощо).
Автор зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
- Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
- Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних наукових робіт.
- Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
- Розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту збірника) на:
- персональних веб-ресурсах усіх авторів (веб-сайти, веб-сторінки, блоги тощо);
- веб-ресурсах установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних веб-ресурсах відкритого доступу.
В усіх випадках наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію на офіційному сайті збірника є обов’язковим.