Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Економічний аналіз
Поточний випуск
Архіви
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 18 № 3 (2014)
Том 18 № 3 (2014)
Опубліковано:
2014-12-17
Весь випуск
PDF
Теоретичні засади адаптації маркетингових процесів у сучасній харчовій промисловості
Stanislav Anatoliyovych Buhayenko
4-9
PDF
Інформаційне забезпечення управління формуванням машинно-тракторного парку господарюючих суб'єктів аграрної сфери
Vladyslav Valeriyovych Gubin
10-15
PDF
Асиметрії глобального економічного розвитку
Vitalii Zinoviiovych Zapukhliak, Liudmyla Tarasivna Herman
16-25
PDF
Аналіз формування логістичних систем зберігання насіння олійних та зернових культур в Україні
Iryna Mykolayivn Ivashkiv
26-39
PDF
Методологічні аспекти міжрегіональної взаємодії транспортно-логістичних систем як складової просторової трансформації економіки
Oleksandr Vladyslavovych Korniyetskyi
40-44
PDF
Сільський туризм як стратегічний напрям диверсифікації операційної діяльності суб’єктів аграрного сектору Одещини
Alla Oleksiyivna Kravchuk
45-51
PDF
Формування еколого-економічного механізму енергозбереження в регіоні
Volodymyr Romanovych Kupchak
52-55
PDF
Організація маркетингової діяльності в аграрних підприємствах
V. V. Lahodiienko
56-59
PDF
Управління фінансовими потоками аграрного підприємства
N. V. Lahodiienko
60-64
PDF
Вплив чинників маркетингового макросередовища на аграрний ринок
Lyudmyla Oleksandrivna Lomovskykh
65-69
PDF
Оцінка сучасного стану та перспективи розвитку регіонального ринку м'яса та м'ясної продукції
V. M. Orel
70-74
PDF
Функціонування та тенденції розвитку галузей тваринництва в регіонах
Valentyna Ivanivna Skabal
75-80
PDF
Ефективність функціонування сільськогосподарських аграрних формувань різних організаційно-правових форм в Україні
Oleksandr Vasylovych Shanin
81-90
PDF
Сутність та передумови виникнення стратегічного управління
I. O. Shapovalova
91-95
PDF
Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектору
T. V. Shtuchka
96-102
PDF
Мова
English
Українська
Розроблено
Open Journal Systems
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів